Just Nice of Me

My photo
I was born to be talkative, suka amek gambar dan berhibur. Suka terbang di awan, suka berenang dalam lautan. Suka juga menjadikan pelawak sebagai penghibur hati. Tak OK...just nice!

Fatin Atikah Azizan

Assalamualaikum and hye there! Today I nak story telling sikit about seorang hamba Allah. Her name is Fatin Atikah Azizan. Not to humiliate or criticize, but she is so special in my life. She is my bestfriend since Darjah 6 lagi. Time tu I kat Alor Setar. Perkenalan I dengan dia is so simple, seorang jiran dan seorang kawan sekelas. I miss her so much after we had to move to KL after UPSR come to the end. Then kami contact each other melalui surat. Macam-macam berlaku selepas I takde. Lepas hampir 10 surat, no letters anymore until today.

This is her. I miss her so much. Apa khabar dia sekarang?
This is my 'keluarga angkat'. Mak dan abah Fatin is so caring with me.
Today, I found her blog tapi dah lama tak update. Since 2010. Then I search her name kat Facebook, found it. Alhamdulillah, I bersyukur sangat akhirnya berjumpa juga dengan dia setelah sekian lama disappear in my life. I hope dia masih ingat I lagi. I wish her goodluck.

"True friendship is like sound health; the value of it is seldom known until it be lost."
- Charles Caleb Colton 

:86: Miss Shh

No comments: