Just Nice of Me

My photo
I was born to be talkative, suka amek gambar dan berhibur. Suka terbang di awan, suka berenang dalam lautan. Suka juga menjadikan pelawak sebagai penghibur hati. Tak OK...just nice!

Tak Tidur Malam Aku?!

Aku telah merekod sejarah dunia diriku sendiri di mana aku tak pernah
terfikir akan melakukannya. Ya, memang luar biasa untuk diriku ini.

Tak tidur seharian!!
Percayakah anda bahawa saya seorang yang selalu tidur sebelum pukul 12 tengah malam,
akhirnya semalam...berjaga sehingga pagi dan kini??
Tentulah korang tak percaya sangat but believe me, saya yang rasa...
saya yang tahu apa yang betul dan salahnya.

Kenapa tak tidur malam?
Well, inilah hasil titik peluh usahaku dan rakan-rakan setelah bertungkus-lumus buat kerja,
padahal inilah padahnya tak buat kerja awal-awal.
Hahaha...kena batang hidung sendiri!

Takpelah, lepas kitorang present benda tu akhirnya 
kini aku bertapak di pejabat abah...TM Malaysia (KL)...
Terpaksa menginap kat sini sebentar coz my abah ada kerja malam hari ini.
Esok pagi, sebelum subuh...bergerak ke rumah.

Huhu...Okaylah, penat gila-gila dah ni. Saya cou dulu~
Ngantuk gila weh!!!!

No comments: