Just Nice of Me

My photo
I was born to be talkative, suka amek gambar dan berhibur. Suka terbang di awan, suka berenang dalam lautan. Suka juga menjadikan pelawak sebagai penghibur hati. Tak OK...just nice!

Lesen P Bakal Dimiliki

Assalamualaikum... Seperti yang tertera di tajuk entry kali ni dan gambar yang terpampang di atas ni ha, aku tak lama lagi bakal milik lesen P. Yes! Assa! Hihii...Pagi ni aku pergi test JPJ for second time, and I made it!

Kali ni punya ujian, agak best! Coz orang JPJ tu so nice. Nak tahu kenapa aku puji lebih-lebih kat dia? Uhuk-uhuk...Well, selalunya kalau JPJ kat sebelah, diorang selalunya senyap je (yang aku tahulah). But then, kali ni JPJ tu okay lah. Tak payah lah cite banyak coz the fact is, bagi aku...dia baik. That's all~ (karang cite, ada pihak tak puas hati...bahaya!) =.=

Lepas habis test JPJ yang tak sampai 2 jam tu, aku balik rumah. Actually sekarang tengah pembikinan videoclip aku. Hihii...takde kerja cari kerja. Dah siap edit pun sekarang ni, but... tengoklah, kalau aku tak malu...aku tambah entry baru (letak videoclip tuh).

+.= (My cat so cute right now~) <3

No comments: