Just Nice of Me

My photo
I was born to be talkative, suka amek gambar dan berhibur. Suka terbang di awan, suka berenang dalam lautan. Suka juga menjadikan pelawak sebagai penghibur hati. Tak OK...just nice!

Leessang, Protect The Boss, Miss Ripley...

Assalamualaikum for all readers yang dah lama tak membaca blog aku ni. Well, busy...that's all aku boleh bagitau kenapa tak bukak blog for quite long time. Tengok tajuk dah tau dah, Korea is haunting me right now.

Leessang, group duo yang dah lama and now barulah aku ambik tahu hal mereka. Lagu diorang best, and kesian bila dengar past tense diorang (tak dikenali even do lagu top). Right now, collecting lagu diorang. Layan lagu sedih plus rap ni, best rupanya. (senyum saja)

Protect The Boss adalah drama bersiri yang dilakonkan oleh Jaejoong jadi second hero (maybe), aku dah download habis kot sampai episode 18. Hihii...action lah gua ni...Well, aku tengok trailer dia best and memang aku nak tengok Jaejoong berlakon lagi, coz I'm missing TVXQ yang dulu. (they have their reason, why out from SM)

Right now aku tengah layan Miss Ripley, Yoochun punye drama bersiri dimana aku geram gila dengan perempuan bernama Jang Mi Ri. Syial gile dia tuh, tak state pada seorang...nak dua2, dah lah tengok pangkat and money not for love. "Sarang...kegon bunde?" Just aku suka watak another girl dalam tuh, yang turut suka pada Yoochun...hope lastly dia yang dapat Yoochun. Assa! Hihii...

Baru-baru ni tengok iklan abang Jep kat tv, comey sangat! Dengan Ann Ngasri...ptptn advertisement. Make me laugh all the time, family aku pun tak leh nak kata pape...coz aku ni bila tengok Sepah (tak kira antara bertiga tu) aku pasti akan gelak, and focus just them...Tadi kat Tesco, CD Sepah still..aku tengok je (nak beli, duit ??) Sabar!

Kucing bukan lagi haiwan kesayangan, itu yang banyak tersebar dalam berita sekarang. Sudah! Aku sebagai penyayang kucing, taknak dengar lagi berita itu semua. Aku benci mereka yang benci kucing! Sesungguhnya Allah tengok apa yang kita buat. (Non-stop, dunia semakin hampir...)

Semoga apa yang aku dan family aku lakukan adalah ke arah kebaikan. Amin.

No comments: