Just Nice of Me

My photo
I was born to be talkative, suka amek gambar dan berhibur. Suka terbang di awan, suka berenang dalam lautan. Suka juga menjadikan pelawak sebagai penghibur hati. Tak OK...just nice!

Jep Penceria Hidupku!

Assalamualaikum! 

First of all, Alhamdulillah aku masih hidup untuk terus ber'blogging. Semenjak dua menjak ni, aku asyik teringat kat abang Jep aje. Macam mana ni? OMG! Aku dah mula balik dengan pencarian cerita-cerita dia, lawak-lawak dia. Okay, I admit yang sebelum ni aku beriya sangat cari mamat Korea yang hensem, and siap bayang lagi if diorang be my sweetheart...alangkah gembiranya! Well, sekarang aku dah tak pegang prinsip macam tu lagi. Coz aku pun idak le lawa mane nak hubby hensem, kan?! Tapi ni serius, aku memang dah tak kisah pada paras rupa. Aku lebih pandang pada lelaki yang kelakar and penceria hidup...ahahaha...senang cerita, macam JEP!!!



Orang ramai: Apa ada pada dia?

Well, here I go...Dia tersangatlah kelakar with his mulut laser tu. Suka buli kawan-kawan dia yang lain, like Shuib. Dia comel! Dia sangat lawak menambat hati aku. Dia Melayu. Dia lebih tua dari aku. Dia tinggi (even though aku actually suka orang pendek). Setiap kali aku sedih, aku tengok cerita dia or pic dia, aku mesti tersenyum (lebih kepada tersengih). Bila dia jadi watak abang dalam cerita Sepah dulu tu, dia nampak seorang yang bertanggungjawab and pandai jaga adik-adik die. 

Senang cerita, aku suka dia sebab dia adalah dia! Hehehe... ;)

Orang ramai: Woit, kenapa tetiba cerita lelaki yang kau minat ni?
Aku: Hahaha...well, tetiba aku macam gini. Lagi satu, ini blog aku, suka hati mak bapak aku le... ;)
Lepas ni, aku akan cuba untuk always update ber'blogging. By the way, sekarang tunggu result last sem and ada ura-ura nak bekerja. 

No comments: