Just Nice of Me

My photo
I was born to be talkative, suka amek gambar dan berhibur. Suka terbang di awan, suka berenang dalam lautan. Suka juga menjadikan pelawak sebagai penghibur hati. Tak OK...just nice!

Puncak Alam & Shah Alam Tour Day

Yesterday gila-gila penat. Know why? Well, the whole one day semalam tak duduk rumahpun (merayau aje). Bukan ape, aku merayau ke sana ke sinipun ada reason yang munasabah. Aku and member se'U nak pergi ambik mini transkrip kat U kitorang. Alang-alang nak ambiklah yang diploma sekali, but then terpaksa tunggu sampai lepas lunch time baru office bukak, alih-alih tak boleh and terpaksa pergi ke UiTM Shah Alam. Around 3.30 kot, kitorang dah habis pasal tu, pergi rumah member. Dah tu, ingat dapatlah sampai rumah before berbuka . Jem gila! Al-maklumlah, time puasa macam gini semua nak balik awal. That's why la bersepah kereta kat jalan raya. Huhu... It's okay, jadi kitorang berbuka kat ShowRu kat Petaling Jaya tak silap aku (hehe...semuanya silap aku ni). Okaylah Fettuccine Mushroom die (tapi plus more cream...tu yang muak makannye). Mummy buat lagi okay kot. Hehe...sorry-sorry! (Air tangan mak lah power~) After that around 8.30 pm, Aten hantar sampai depan rumah. Thanks alot Aten!! Aku terus tidur pukul 9.30 malam, paling awal dalam sejarah Malaysia. Hehe...

With my ex-housemates (Baz & Ton)
Kitorang kat UiTM Shah Alam...Taken by me
Thank you girls coz korang sanggup ke hulu ke hilir semata-mata kita kena ambik mini transkrip...adui, takde larger transkrip version ke nak ambik bukan main jauh...huhu...

No comments: