Just Nice of Me

My photo
I was born to be talkative, suka amek gambar dan berhibur. Suka terbang di awan, suka berenang dalam lautan. Suka juga menjadikan pelawak sebagai penghibur hati. Tak OK...just nice!

Being A Photographer, Can I?

Hye everyone! Dah Ke-10 Ramadhan dah kan? Lega, semuanya okay...just nice. Hari ini tepat 6.30 petang before tunggu maghrib (Azan), aku lepak kat halaman rumah with camera. Klik sana, klik sini. Tetiba ada mood nak amek gambar, so... what am I waiting for. Hehe... Here some photos yang aku amek, ok x?

Tempat lepak kitorang if free ^^ Dart!

Pasu bunga kat tepi rumah...Der~

Bunga apa tah, main klik aje..

Pandang ke langit, dear!

Pokok rambutan keliling rumah~

Tak ok...just nice
So, can meh aku jadi photographer? Hehehe... Biasalah, gambar buruk coz still a newcomer as photographer. Betul tak? If someday, aku betul-betul ada chance untuk jadi photographer, I learn it hardly as I learn at university dulu. Yup! Mesti! (Oh yeah, sekarang aku belajar fashion which more adult version.)

No comments: