Just Nice of Me

My photo
I was born to be talkative, suka amek gambar dan berhibur. Suka terbang di awan, suka berenang dalam lautan. Suka juga menjadikan pelawak sebagai penghibur hati. Tak OK...just nice!

Kawan hanya di'maya?

Selamat tengah hari semua! Haha...jangan nak lunch pulak ye di tengah hari berpuasa ni. Hari ni aku rasa agak lemah bila bercakap pasal kawan. Well, kawan-kawan aku no hal...dorang sume okay aje. But then, sejak aku di rumah ni, jangan beranganlah nak hang out dengan diorang secara realiti (means: face to face). Kitorang chit chat sekadar di Facebook takpun enset aku yang old school tu. Asyik-asyik menaip di laptop atau menekan di handphone. Itu aje agaknya yang layak untuk aku ni. 
Sebab tu, jangan marah bila aku asyik online 24/7 aje. Kerana mencari ketenangan dan kawan-kawan di dunia maya ni ha. Terima kasih!
 Aku dah le tak ramai kawan, aleh-aleh nak jumpa pun bukan main susah lagi. Mungkin sebab itu orang kata diorang suka bila tengah study tak kiralah kat universiti atau sekolah time dulu-dulu. Kan?! (Bagi orang yang senasib dengan aku lah)
Kalaulah aku ada rumah sendiri, kereta sendiri, alangkah gembiranya aku. Tak payah susah-susah nak minta orang tua aku hantar aku kat mana-mana. Bolehlah aku kerap jumpa kawan-kawan aku di dunia realiti ni.
p/s: Sebab itu aku rasa nak berkawan dengan abang Jep! Dia kelakar, buat aku tersenyum. Aku rasa mesti hidup aku ceria sangat bila dia jadi kawan aku. :'( Sedihpun tak guna aku ni...coz inilah hidup aku sekarang. 

No comments: