Just Nice of Me

My photo
I was born to be talkative, suka amek gambar dan berhibur. Suka terbang di awan, suka berenang dalam lautan. Suka juga menjadikan pelawak sebagai penghibur hati. Tak OK...just nice!

Ramadhan ke-13 is My Birthday!

Assalamualaikum semua! Yay! Hari ini tepatlah usiaku 22 tahun (which is still sweet 22). Ramadhan ke-13 ni membuatkan aku lagi excited, mana taknya, birthday girl! Hehe...Thank you! Thank you! Ramai juga dah wish kat Facebook! Oh ya, thanks to my friend: Bazilah sebab dia dah beri aku hadiah hari jadi awal-awal hari tu. And aku dah bukak...Oh my gucci! Thank you sebab pemberiannya soooo unik! Nak upload it's picha, tapi ada technical problem yang membuatkan aku bengang sikit. Sorry.

Here some wishlist yang aku nak capai umur aku 22 tahun ni...

# Have a temporary / permanent job
# To finish writing novella yang cukup power
# Knowing someone (boyfriend...senang cerita, tapi itupun kalau boleh)
# To have about 150 followers of my bloggie
# Have my own car
# To upgrade my matured fashion style

Setakat itu ajelah wishlist aku, karang kalau panjang berjela susah pulak aku nak penuhi all of that. Hehe... Semua ini untuk kepentingan masa depan aku juga. So, aku sendirilah kena struggle tick all the wishlist above. Betul tak? Well, untuk sesiapa yang wish me Happy Birthday, thank you so much! I appreciate it! Daa~

No comments: