Just Nice of Me

My photo
I was born to be talkative, suka amek gambar dan berhibur. Suka terbang di awan, suka berenang dalam lautan. Suka juga menjadikan pelawak sebagai penghibur hati. Tak OK...just nice!

Yay! I'm Graduating Now!

Alhamdulillah, syukur sangat-sangat ke hadrat Ilahi kerana memberi hambaNya ini peluang untuk merasa apa itu grad. This morning lepas sahur, aku boleh mimpi aku repeat and get very low grade. (Takut sih!) Mungkin sebab aku terlalu fikir all of that, so tak dapat dinafikan boleh terbawak-bawak dalam mimpi. Hehe... Seriously, lepas dapat mimpi macam tu, gila takut aku!

Tepat jam 8.30 pagi, aku segera membuka laptop dan sign in my email. Tiba-tiba, you have 1 new email from UiTM bla,bla,bla...Grrr...Bismillahirahmanirahim...Klik...Scroll down abit... CGPA 3.01... GPA 3.08...OMG! Syukur sangat-sangat! Even thought abit hampa (tak seperti yang diharapkan), I'm still can grad! Thank God!  Lepas ni, bolehlah aku isi all the borang untuk bekerja. Hehe... Can't wait for my Graduation Day! (Dengar cerita bulan 10 ni)

Terima kasih mak, abah! Kerana bersabar dengan anak kedua mu ini sehingga dia benar-benar selesai mengaji. Biarpun tidak setinggi orang lain yang berjaya, Angah mampu memberikan mu segulung ijazah. Angah tersangat terharu di saat Angah tahu Angah boleh grad. Semuanya terima kasih Mak Abah!
All my lecturers, thank alots kerana sanggup mengajar aku dan kawan-kawan dengan penuh kesabaran melayani karenah kami yang masih tak matured-matured ni. Jasa baik kau membuatkan aku layak menerima sekalung ijazah. Tq! Tq so much!


P/S: Buat teman-teman se'UiTM, jom kita sama-sama memeriahkan Graduation Day kita nanti! Tak sabarnya! 

No comments: