Just Nice of Me

My photo
I was born to be talkative, suka amek gambar dan berhibur. Suka terbang di awan, suka berenang dalam lautan. Suka juga menjadikan pelawak sebagai penghibur hati. Tak OK...just nice!

Raya 2012 - Day 2 & 3

Assalamualaikum and good evening to everyone! I'm here take this opportunity to tell you guys a story about me and my family. How our raya day for day 2 and 3. It's not so indah, but okay lah. But the highway, so jam lol. Nothing scary, we through jalan lama. Boleh ape! Nak raya punya pasal kan... lots of sibling, cousin and bla3x we met. But the second day of Raya, night...My God! Banyaknya cerita Jep Sepahtu berlakon! OMG! Ini tak boleh jadi. So, I take this chance to download and alarm cerita2nya. Mana boleh lepas! Grr~ My darling tuh! Hehehe... So, I don't want to write any longer...here:

D' rumah kembar mak...pose like a model (yeke?)
Let's go beraya lagi!
Mom and her kembar
Mom with opah sedara (kalau tak jumpa ni, teriak!)
ku di bawah pohon rendang...hahaha
with sedara
Masih lagi posing habis...layan jela
with family Pak We & Mak We
So nice if everyone together in this Special Day. Amin.

No comments: